Dom är här!

Nu har min tredje kull äntligen kommit till världen.
8/8-2013 föddes tio pigga och krya valpar. 6 hanar och 4 tikar.
 
Mor: Bright Light´s Amy Deluxe "Esme"
Far: RUCH Lamasko Rufus "Rufus"
 
I och med att jag har valpar här hemma nu så blir det bloggande igen eftersom alla inte har facebook och uppdateringar samt bilder är efterfrågat så ofta jag bara kan.
En gång i veckan hoppas jag att jag ska hinna uppdatera här hur det går men givetvis tar hundarna mycket tid så sitta framför datorn och ladda upp bilder samt skriva blogginlägg ligger inte högst upp på prioriteringslistan just nu.
 
I torsdags var alltså dom små söta en vecka gamla och har vuxit som bara den, den största väger redan 1700gram!

Två tikar är redan bokade men vilka två det blir är inte bestämt ännu utan det bestämt troligen efter valptestet som görs på deras 7 veckors dag.
 
Namnen är klara men alla är inte individbestämda ännu.
Tibridge Charming Thomas O´Malley
Tibridge Cool Lightning McQueen
Tibridge Clever Aslan the lion
Tibridge Clumsy Berlioz
Tibridge Crying Batman
Tibridge Chubby Pumbaa
Tibridge Cute little Duchess
Tibridge Classy Madame Adelaide
Tibridge Crazy Princess Amber (TINGAD)
Tibridge Curvy Princess and the Pea (helfoder, TINGAD)
 
Hane 1
 
Hane 2. Lightning McQueen "Blixten"
 
Hane 3.
 
Hane 4.
 
Hane 5. Crying Batman "Batman"
 
Hane 6. Clever Aslan the Lion, "Aslan"
 
Tik 1
 
Tik 2
 
Tik 3, "Duchess"
 
Tik 4
 
Gruppbild på töserna
 
Uppdatering kommer :)
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback