Redan tre veckor

Dom växer så det knakar. Nu händer det grejer vill jag lova. Dom skäller, pussas, bits, viftar på svansar, leker med varandra, kommer fram när man ropar på dom.
 
Favoriterna förändras lite nu när det kommer fram små valpar av dom små korvarna som tidigare har legat i valplådan. Blixten har jag ju gillar hela tiden men nu ligger även Pumbaa mig mycket varmt om hjärtat. Jag är lite extra svag för hanar, det är oftast lite mer "go" i dom. "Go" som i mer energi och humör.
 
I går var dom alltså tre veckor och fick varsin liten provsmakning av fast föda (Vom oh Hundemat). Det var uppskattat av dom allra flesta.
 
Pumbaa
 
Blixten
 
 
Berlioz
 
Toulouse/O´Malley
 
Batman
 
Aslan
 
Ärtan?
 
Madame
 
Duchess
 
Amber?
 
 
Dom har vart ute igen i det fina vädret och nu går dom ut på lite egna äventyr och kollar miljön runt omkring, det är så faccinerade att se hur dom använder sina små näsor för att hitta fram eftersom dom inte ser så bra ännu.
 
 
Inte helt lätt att vara mamma åt tio hungriga barn
 
Fina Batman
 
Sockersöta "Amber"
 
 
Det finns fortfarande valpar att tinga så om du/ni är intresserade av en kompanjon i vått och torrt så är ni välkomna att höra av er via mejl [email protected] eller på telefon 0731416996
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback