Träning och motion

Ja det får väl praktiskt taget varje dag men en del dagar blir lite mer. 

Vanlig promenad fast längre än vad vi brukar. Esme fick en helkroppsmassage i tisdags och redan igår såg jag skillnad. Fantastiskt. 

Spår till Duchess, upplet till Rufus och alla fyra hundarna fick prova på K9 NW (Nosework). Vi körde fordonssök med lavendel. 
Det gick över förväntan. Duchess är en riktig stjärna, född tränad ;) Hon är så otroligt lättlärd och fokucerad.

Jag provade även att klickerträna en höna, lilla värphönan Ulla. Klickat in henne så nu ska vi börja med färger och utpekanden. Kommer bli en spännande resa. 

Kvällen avslutades med bakdelsmassage på min mors lilla Chicka. Fick släppt på en hel del knutar, skönt för henne. 

Idag ska Esme och jag cykla till Herrljunga BK (ca 1 mil enkel resa) och träna med Chatrine. 
Hoppas jag hinner en helkroppsmassage på Rufus, Farkas och plutt-Ninya. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback